لیست موضوعی
اخبار و مصاحبه
نخستین جشنواره هنری بین‌المللی رنگ‌های مهربانی با دبیری محمدمهدی گورنگی برگزار شد

نخستین جشنواره هنری بین‌المللی رنگ‌های مهربانی با دبیری محمدمهدی گورنگی، آهنگساز و مدرس دانشگاه در رشته‌های موسیقی، فیلم‌سازی، تئاتر، طراحی حرکت، هنرهای تجسمی و ادبیات، در امارات متحده عربی، شهر دبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین جشنواره هنری بین‌المللی رنگ‌های مهربانی Colors of Compassion برگزار شد.

این رویداد فرهنگی در رشته‌های موسیقی، فیلم‌سازی، تئاتر، طراحی حرکت، هنرهای تجسمی و ادبیات، با دبیری محمدمهدی گورنگی، آهنگساز و مدرس دانشگاه، در امارات متحده عربی، شهر دبی، ۱۸ و ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲، با اجرا و نمایش آثار منتخبین، برگزیدگانِ خود را معرفی کرد.

«جشنواره رنگ‌های مهربانی» نخستین جشنواره‌ فرهنگی هنری، ویژه‌ دانش‌آموزان، معلمان و کارمندانِ مدارس در سراسر دنیا است که با نگاهِ ویژه در جهتِ بالندگیِ فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانانِ دنیا، زمستان ۱۴۰۲ آغازبه‌کار کرد و آیینِ پایانی آن با حضور هنرمندان و هنردوستانی از کشورهای مختلف، ۱۹ اسفندماه برگزار شد.

در نخستین دوره‌ این جشنواره که با حمایت و پشتیبانی شرکت‌های Feedback، mbs و Barbad دبی برگزار و با استقبال هنرمندان رشته‌های مختلف همراه شد، شرکت‌کنندگانی از کشورهای ایران، هند، اسلوونی، کلمبیا، عربستان سعودی، ترکیه، تونس، استرالیا، اردن، آمریکا، مصر، عراق، فلسطین، مکزیک، گواتمالا، کونگو و امارات متحده عربی، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه کرده و به رقابت پرداختند.

کلید واژه:
محمدمهدی گورنگی رنگ‌های مهربانی colors of compassion